Administratief medewerker Boekhouding


1.OPDRACHT

Je maakt deel uit van het administratieve team. Samen met je collega's ondersteun je het boekhouding en financieel beheer van onze organisatie.

Jouw taken zijn gegroepeerd rond twee kernresultaatsgebieden: hulp bij financieel beheer en algemene administratie.

2.TAKEN

2.1 Financieel beheer van de organisatie

  • Input van de algemene boekhouding in samenwerking met de boekhouder
  • Beheer van klantenfiches, inclusief betalingsherinneringen
  • Beheer van leveranciersfiches
  • Administratieve taken in opdracht van de Directeur administratieve diensten
  • Coderen, klasseren en archiveren van documenten
  • Rapporteren aan de Directeur administratieve diensten

2.2 (Telefonisch) onthaal

  • Samen met je collega’s sta je in voor de telefoonpermanentie
  • Onthaal voor het hoofdgebouw

3.PROFIEL

3.1 Kennis

Je beschikt over een A2-diploma, bij voorkeur in een economische richting: Economie, Handel, Bedrijfsorganisatie, Boekhouden - Informatica, Kantooradministratie en gegevensbeheer, ...  

3.2 Vaardigheden

  • Je hebt een basiskennis van boekhouding: administratief beheer, boekhoudkundig beheer, gebruik boekhoudsoftware, kantoorsoftware, …
  • Je kan goed zelfstandig, resultaatgericht en nauwkeurig werken

3.3 Attitude

  • Je staat positief en loyaal tegenover de waarden van De Vijver vzw: respectvol, samenwerkend, krachtgericht, dialooggestuurd, deskundig, open en duurzaam.
  • Je wilt jezelf verder ontwikkelen en bent bereid om bij te leren
  • Je bent klantgericht

4.Plaats in de organisatie

Je rapporteert aan de Directeur administratieve diensten